Rit 14 juni (vervanging rit 7 juni)

Dit forum bevat de activiteiten waar je aan deelgenomen hebt... Of die je gemist hebt!

Rit 14 juni

Je mag tot 2 opties selecteren

10
38%
0
Geen stemmen
16
62%
 
Totaal aantal stemmen: 26
 

Gebruikersavatar
Chris.vdh
Site Admin
Berichten: 143
Lid geworden op: 25 mar 2006 14:47
Locatie: Retie

Rit 14 juni (vervanging rit 7 juni)

Bericht door Chris.vdh »

Beste vriend(inn)en Kopsmeerders,
Zoals eerder aangekondigd per mail hebben we de rit, die eerst gepland was op 7 juni, verplaatst naar 14 juni . Het is nog niet helemaal duidelijk in hoeverre we gebruik zullen kunnen maken van "horecafaciliteiten" maar er zijn, denk ik, een paar mogelijkheden : afhankelijk van het aantal deelnemers kunnen we ofwel proberen een brasserie, taverne of restaurant te vinden voor de lunch, of stoppen aan een "frietkot" voor een frietje uit het vuistje of, en da's misschien ook eens plezant, zelf ons "bokes" meepakken en ergens een locatie zoeken om te picknicken . Wij kijken er in elk geval naar uit om jullie allemaal nog eens terug te zien en wij hopen daarom ook op een massale opkomst !!! Hierboven kunnen jullie alvast inschrijven voor de rit, die zal zo'n 265 km lang zijn, via de regio rond Mechelen naar Temse, verder richting Doel en vervolgens langs Brasschaat, Westmalle, Vlimmeren en Tielen terug naar Mol . We vertrekken op de parking Gheys, zoals gewoonlijk om 09.00 h .
Mvrgr
Het Bestuur
Bijlagen
Kopsmering 14 juni.gpx
(471.31 KiB) 225 keer gedownload
Gebruikersavatar
Skippy
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 dec 2018 17:46
Locatie: Nederland

Re: Rit 14 juni (vervanging rit 7 juni)

Bericht door Skippy »

Ik stem ook een keer mee in deze poll, omdat ik een hele kleine belangrijke update heb doorgevoerd aan het forum en hierdoor moet ik testen of de extentie om te kunnen stemmen hierna nog goed blijft werken.
Ik ga dus uiteraard niet mee. Sterker nog ik heb niet eens een motorfiets om mee te kunnen gaan. Ik klik nu op de stem button en kijk wat er gebeurd.

:)
Gebruikersavatar
Skippy
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 dec 2018 17:46
Locatie: Nederland

Re: Rit 14 juni (vervanging rit 7 juni)

Bericht door Skippy »

Update geslaagd.
Er zat weer een klein probleempje aan te komen. Hierdoor kon het gebeuren dat bepaalde extenties niet goed meer konden samenwerken en er weer probleempjes hadden kunnen ontstaan met het forum. Dit wil ik voorkomen.
Nu dit gelukt is ben ik tevreden en kan De Kopsmering volgens mij weer jaren vooruit onder de huidige versie van de software. Tenzij er forumupdates komen die ik op dit moment niet kan voorzien. Maar dan ga ik weer voor een oplossing zorgen.
Gebruikersavatar
Chris.vdh
Site Admin
Berichten: 143
Lid geworden op: 25 mar 2006 14:47
Locatie: Retie

Re: Rit 14 juni (vervanging rit 7 juni)

Bericht door Chris.vdh »

Prima Carl, bedankt en prettig weekend !
P.S. Je mag altijd een keertje mee achterop ... :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Skippy
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 dec 2018 17:46
Locatie: Nederland

Re: Rit 14 juni (vervanging rit 7 juni)

Bericht door Skippy »

Chris.vdh schreef: 12 jun 2020 09:02 Prima Carl, bedankt en prettig weekend !
P.S. Je mag altijd een keertje mee achterop ... :lol: :lol: :lol:
Ha ha, nou nee Chris laat mij met beide benen op de grond blijven staan. Hierbij voel ik mij het prettigst.
En Maasland - Retie is ook niet naast de deur. Komt ook nog alle Corona ellende bij.
Maar even onder ons, jullie hebben een fantastische hobby. Ik zou willen dat ik wat meer lef had, want motor rijden is wat anders dan in de auto stappen.
Ik heb er genoeg herinneringen aan toen ik 18 jaar( bijna 45 jaar geleden ) was en bijna alles gebroken had wat er te breken viel in een lichaam toen ik met mijn Kreidler met topsnelheid 105 km / uur onderuit ben gegaan. Ik mocht maar 40 km / uur volgens de Nederlandse regels met dat ding. Elk weekend sleutelen om nog harder te kunnen rijden. Een geweldige jeugd herinnering maar dat wil ik zo houden.
Laat ik het maar bij computers en programmeren houden, maar wens vanuit Nederland iedereen die met deze rit mee gaat heel veel plezier en mooi weer toe.
En misschien eens wat foto's plaatsen hier op het forum voor de leden die niet zijn meegegaan. Dan kunnen ze zien wat ze gemist hebben en gaan misschien de volgende keer ook mee.
8bbb66d4644714b039cebe5dc67131bb[1].jpg
Gesloten

Last 10 Members Who Visited This Topic

Gebruikersavatar koen.vos (8), Gebruikersavatar Skippy (51), Gebruikersavatar Chris.vdh (46), Gebruikersavatar bert.s (8), Gebruikersavatar Patrick.Lodewijks (4), Gebruikersavatar Fons.W (10), Gebruikersavatar J.engelen (8), Gebruikersavatar Gunter.J (5), Rudolphe.Vandycke (7), Jos.Bammens (2)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast