Winteractiviteit 10 februari 2013 14 uur : Kwis me slow

Dit forum bevat de activiteiten waar je aan deelgenomen hebt... Of die je gemist hebt!
alois.g

Winteractiviteit 10 februari 2013 14 uur : Kwis me slow

Bericht door alois.g »

Beste wijsneuzen,

Als winteractiviteit voor februari wilden we eens wat anders doen dan karten, zetten of bowlen.
We hebben het initiatief genomen om eens een kopsmeerkwis op poten te zetten.
Gene schrik ! Er zullen zeker ook gemakkelijke en plezante vragen in zitten maar ergens moet toch het verschil gemaakt worden.
Pluis dus de kranten uit en sla het alledaagse nieuws op in je geheugen. Verder zal een pakje parate kennis en wat je nog onthouden hebt van de middelbare school goed van pas komen.

De teams worden ter plaatse samengesteld, jullie moeten dus niet zelf teamgenoten gaan ronselen.
We hebben in de kroeg van de Guy plaats voor 5 staantafels en dus zo'n 25 man.
We hebben echter ook ne garçon en ne barman nodig plus iemand die de vragen uitdeelt en weer ophaalt.
Ter plaatse gaan we kijken wie er het liefst meekwist of helpt en anders doen we spierken trek.

We komen samen op zondag 10 februari 2013 om 14 uur en starten met vragen stellen om 15u stipt. Rond 19 uur willen we de laatste vraag stellen. Er wordt tussendoor een uurke pauze voorzien.

De deelnameprijs (eten en drinken) zal rond de 20-25€ liggen maar hieronder lees je daar binnenkort meer over.

PS : iemand die 5 staan- of hangtafels kan regelen mag zich melden bij het bestuur. bestuur@kopsmering.be

Groetjes
Wieter
alois.g

kwis me slow

Bericht door alois.g »

Hallo allemaal,

De hangtafels zijn gevonden, nu nog kwissers !!!
We voorzien belegde broodjes voor het avondeten, bij aanvang zal je voorkeur gevraagd en besteld worden.
Drank natuurlijk à volonté.


De winnaar mag als eerste een keuze maken uit de prijzentafel maar voor iedereen zal er een prijs zijn.

We kunnen de deelnamekost beperken tot 20 € per persoon, ter plaatse af te rekenen.

Groetjes
Wieter
alois.g

kwis me slow

Bericht door alois.g »

De Pino heeft laten weten dat hij wil meekwissen en Rita van Fons is ook ingeschreven.
Dat maakt een deelnemersveld van 13 en om 18 uur komt Sabine ons versterken.
Er is ook een sterk team van helpers, scheidsrechters en juryleden ingeschreven en de kwis is af. Nu nog de juiste antwoorden vinden :-)

't gaat plezant worden !


Laatst omhoog gehaald door Jan Knevels op 01 mei 2024 00:08.
Plaats reactie

Last 10 Members Who Visited This Topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten