Herinnering

Gebruikersavatar
Chris.vdh
Site Admin
Berichten: 143
Lid geworden op: 25 mar 2006 14:47
Locatie: Retie

Herinnering

Bericht door Chris.vdh »

Beste Kopsmeer congregatie, het was weer een fijn feest, althans, ik hoop dat jullie er evenveel van genoten hebben als ik ... De opkomst was geweldig, dat bewijst nog maar eens dat we een club hebben met een ziel, de frieten en de snacks waren warm en lekker en het bier en de wijn waren koud, meer moet dat toch niet zijn ? Misschien is er bij sommigen een stukje van de film verloren gegaan, daarom wil ik hier nog eens een paar dingen onder jullie aandacht brengen die we zaterdag meegedeeld hebben :
- het zou plezant zijn als iedereen iets van clubkleding zou willen dragen tijdens de ritten . Voor diegenen die nog geen kledij hebben met het clublogo : er staat een formulier op het Forum waar je kan bestellen .
- we zoeken nog steeds goede zielen die eens een rit willen voorbereiden, vrijwilligers kunnen zich aanmelden bij mij . Als tegenprestatie is er een bijdrage voorzien van 25,- Euro en natuurlijk : eeuwige roem !!!
- in verband met het vorige wordt er binnenkort een opleiding voorzien voor de bezitters van een Garmin GPS . Het formulier voor inschrijving voor de cursus "Basecamp" staat ondertussen ook op het Forum .
- we zouden het op prijs stellen als iedereen tijdig zijn al dan niet deelname aan een activiteit zou willen invullen op het Forum . Dus ook als je niet van plan bent om mee te rijden of mee te doen : gewoon "nee" invullen, op die manier is het voor de organisator (van een rit of activiteit) en het bestuur makkelijker dingen te regelen .
- er is nog mogelijkheid tot inschrijven voor het clubweekend in mei : wegens het grote succes houden de eigenaars van het hotel nog een paar kamers in optie voor ons tot 1 februari !!!
- er komt nog een activiteit in februari, we overwegen op dit moment nog een paar opties maar reserveer alvast 8 februari in jullie agenda !!!
- en ten slotte : er zijn 2 plaatsen vrij gekomen voor de winterwandeling op 11 januari : wie eerst inschrijft kan nog mee : tis veur de rappe !!!

Last 10 Members Who Visited This Topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten